1 Aralık 2008 Pazartesi

aslan başı minder


sandalye ve tabureleri süslemeye ne dersiniz? ben tabure için yaptım. altında bağcıkları var. kullanırken kaymasın diye taburenin altından bağlıyorum. isterseniz yastık olarak da kullanılabilir.

malzemeler: 100 gr mavi yün, kırmızı ve bej parça yün, biraz elyaf, 0 numara tığ

örülüşü:
* ortasından 5 zincirle başladım.
* parmağa dolama yaparak resimde ki şekli almasını sağladım (tabureye ölçerek yaptım). 
* kenarlarına 1 sıra bej ile parmağa dolama yaptım.(bu sırada ben 3 parmağımı kullandım. onun yerine oklava veya cetvel kullanılabilir).
* bej rengi ile sık iğne olarak 2 tane oval kulak yaptım.
* kırmızı ile ponpon burun, sık iğne olarakta dil yaptım.
* yanakları için mavi renkte, 8 cm çapında parmağa dolama yaptım. yanakların altını sık iğne yaparak içine elyaf koydum kapattım.
* gözlerin de sık iğne ve zincir yaptım.

dikilişi:
* burun olarak yaptığım ponponu ortasına diktim.
* gözleri, kulakları, yanakları diktim.
* dilin ucunu sol yanağın altına yerleştirdim. dilin bir kısmını diktim ucunu serbest bıraktım.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger