15 Şubat 2009 Pazar

kayık yakanın kesimi


bu yaka kesiminde omuzlar için az sayıda ilmek ayırdım. şişteki ilmeklerin çoğunu yaka olarak kestim.
* diğer yaka kesmeleri gibi şişteki ilmekleri ikiye ayırdım.
* yaka ortasından daha çok ilmek kestim.
* kenarlara doğru gittikçe kestiğim ilmek sayısını azalttım.
* kesme işlemini omuza kadar devam ettim.

* şişteki ilmek sayım 76 olsun.
* omuzlar için 18 + 18 için ayırdığımızda geri kalan 40 ilmeğin yarısını yakanın bir tarafı için, öbür yarısını da yakanın diğer tarafı için kesiyorum (8 + 4 + 2 + 2 + 1 + 1 + 1 + 1).
* yaka için son ilmeği keserken omuzuda kesmeye başlıyorum (9 + 9).
* ilmek sayım daha fazla olursa yine kesme işlemini 8 sırada yapıyorum.
* ilk 3 sırada daha çok ilmek kesiyorum ama sonra ki sıralarda da (3 + 1 + 1 + 1 + 1) keserek örgüyü bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger