15 Şubat 2009 Pazar

V yakanın kesimi

yandaki resimde değişik boyutlarda kestiğim V yakalar var. süveter, yelek ve hırka yakası. hepsinin yaka açıklığı değişik.
* V yaka kesiminde dikkat edilecek en önemli nokta kesme işleminin omuza kadar devam etmesidir.
* aynı sayıdaki ilmekleri değişik aralıklarla keserek yaka açıklığını belirliyorum.
* yakanın açık olmasını istersem kesme işlemini 4 - 5 sırada bir yapıyorum.
* yakanın kapalı olmasını istersem kesme işlemini 2 -3 sırada bir yapıyorum.

koltuktan önce yaka kesme:
* kesme işlemini yaparken koltuktan önce yaka keseceksem koltuk ve omuz ilmeklerinin ne kadar olacağını hesaplayıp kalan ilmekleri yaka için kesiyorum.

koltuktan sonra yaka kesme:
* koltuğu daha önce kestiğim için şişteki ilmeklerden omuz için olanını ayırıp kalanını yaka için kesiyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ortadaki v yaka net seçilemiyor, burada hava bulanık ondan mı acaba?

sevgibutik dedi ki...

resmin üzerine tıklarsanız yaka açıklığını net görürsünüz.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger