18 Ocak 2011 Salı

örnek 17(dilimli ajur)

* örgüyü düz şişle ördüğümüzde ilmek sayısı 13'ün katları +2 olacak
* örgüyü misinalı şişle ördügümüzde ilmek sayısı 13' ün katı olacak.
* misinalı şişle hep örgünün yüzünden düz ilmekle ördüğümüz için 1 sıra örnek kuruyoruz, 1 sıra örnek kurmadan düz örüyoruz.
not: pembe etekte örnek arasını 1 ilmek, mavi etekte örnek arasını 2 ilmek ördüm.
2 ilmek düz ördüm
ipi öne aldım(artırma için), 4 ilmek daha düz ördüm
sağ şişte 7 ilmek oldu.
8.-9. ve 10. ilmeği arka taraftan alarak birlikte ördüm(keserek1 ilmek oldu).
4 ilmek düz ördüm(ilmek sayım 12 oldu), ipi öne aldım
2 ilmek düz ördüm(örnek arası ilmeği) (buraya kadar 1 örneği örmüş oldum) yeni örneğe başlamak için ipi öne aldım
4 ilmeği düz ördüm ve 1. resimden itibaren tekrar ettim.
örgünün arkasında bütün ilmekleri ters(haraşo) ördüm

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger